2013. november 6., szerda

Rozmaringos Csirke ,párolt zöldségek, burgonya gratin

Sziasztok :)
Mostanában egyre inkább megszerettem a sütés mellett a főzést is.Persze eddig is szerettem,de valahogy most rákaptam a teljes menüsor készítésére :) Főétel és süti is.
Megint csak Jamie Oliver egyik 30 perces kajáját csináltam meg :) És nagyon finom lett.Kicsi Gordon Ramsay (Marci) segítségével készült az ebéd :)




Itt a recept:


Rozmaringos csirke:

Hozzávalók:
-4 szelet csirkemellfilé
-friss rozmaring
-2 vékony szelet bacon

1.A csirkéket sózzuk,kicsit borsozzuk,rászórjuk a rozmaring leveleket
2.Kevés olívaolajon megsütjük a csirkéket.
3.Amikor már majdnem kész hozzáadjuk a csíkokra vágott bacont,és azzal együtt aranyra sütjük a húsokat.


Párolt zöldségek:

Hozzávalók:
-200 g bébi spenót
-200 g mirelit zöldborsó
-200 g póréhagyma

1.Kevés olívaolajon kicsit megpirítjuk  karikára vágott póréhagymát
2.Hozzáadjuk a megmosott bébispenót leveleket,megvárjuk míg kicsit összeesik.
3.Hozzáadjuk a zöldborsót is,enyhén sózzuk,és addig pároljuk,amíg a borsó megpuhul

Burgonya gratin:

Hozzávalók:
-800 g krumpli
-2 vöröshagyma
-olíva olaj
-fél csomag friss zsálya (ezt én sajnos nem kaptam,helyette bazsalikommal,és oregánóval fűszereztem)
-100 ml főzőtejszín
-30 g parmezán sajt (más is jó )

1.A krumplit megmossuk,meghámozzuk,és vékony karikákra vágjuk.Feltesszük sós vízben főzni.
2.A hagymákat megtisztítjuk,vékony karikákra vágjuk
3.A hagymát olajon addig pirítjuk,amíg enyhén barna lesz,kiolajozott tepsibe tesszük,rárakjuk a megfőtt krumplikarikákat,és óvatosan összekeverjük,hogy a krumpli ne törjön össze.
4.Fűszerezzük a zsályával (vagy más fűszerrel,ami kéznél van :) )
5.Ráöntjük a tejszín,ráreszeljük a sajtot,és sütőben készre sütjük,amíg a sajt jól megpirul.


Jó étvágyat! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése